Etiketter

i form av mens 😦

Inte vad jag hade önskat mig direkt. Men det känns faktiskt inte så jobbigt som jag hade trott. Det känns ju inte skönt, men jag är ändå lite lättad över att slippa grubbla och undra. Det är jobbigt att vara i limbo sådär. Men jag fyller år idag och får dela dagen med min familj som jag älskar mest av allt. Det var 3 år sedan båda mina föräldrar och alla mina syskon (har 2 yngre systrar och en lillebror) var samlade på samma ställe samtidigt senast (många s i den meningen…). Och med min älskade M och svärisarna (och morens gubbe också såklart 😉 ) på middag i kväll så kommer det bli en underbar dag! Och jag ska ta mig ett par glas vin och en drink efter maten också! Sådeså! Nu hoppas jag bara att allt går bra på M:s jobb så han ska kunna komma hem i vettig tid så han kan äta middag med oss.

Nu ska jag ta mig en kopp riktigt koffeinrikt kaffe och börja förbereda inför middagen. Kram på er och ha en riktigt trevlig helg!